Studeren in Chongqing 2 - Reisverslagen van Thomas de Wit - WaarBenJij.nu Studeren in Chongqing 2 - Reisverslagen van Thomas de Wit - WaarBenJij.nu
Studeren in Chongqing 2

Hoewel ook deze reis 'Studeren in Chongqing' heet, komt hier deze keer niet de nadruk op te liggen (al was dit tijdens mijn vorige reis ook niet het geval). Ik beschrijf mijn alledaagse ervaringen met het leven in een miljoenenstad die nooit slaapt, in een land met oneindig veel ongeschreven regels.

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2015

Mijn Chinees Nieuwjaar

18 Januari 2014

Ik leef nog!

18 Januari 2014

Ik leef nog!

14 September 2013

Een nieuw avontuur (met foto's)
Thomas

Welkom op mijn profiel! Vanaf hier probeer ik iedereen die geïnteresseerd is in mijn verhalen en ervaringen, die ik opdoe tijdens mijn studiereis naar Chongqing in China, op de hoogte te houden. Veel leesplezier!

Actief sinds 18 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 22733

Voorgaande reizen:

06 September 2013 - 01 September 2014

Studeren in Chongqing 2

12 September 2012 - 15 Januari 2013

Studeren in Chongqing

Landen bezocht: